Farah Nasri!

Penulis cerita

Assalamualaikum everyone.Welcome to my blog.Farah here :). Feel free to visit & follow here. Please do not copy or rip anything frm here.Bloger saya simple sahaja. Kalau taknak follow pon takpew. I okey ^,^ . BTW, thkns sapa yg follow nanti saya follow balik eyh . XOXO F :D
SIMPLE . FRIENDLY . Bakal menjejaki ke alam remaja :) & Bermulalah kehidupan yang sebenar :)
3FEB.1995
blockquote
underline italic bold strike

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info
Navigations


TEKANSINI!*Jangan lupa letak link BLOGGER anda ea !* :)

Powered by ShoutJax
Credits

Template: Sharanichi Potter
Edit: Fatin Mahaya

Cuti sem :)

19112013


Woaaaaaaaahhhhh!!! Lama gile kan aku tak megupdates apa apa . Rindu gila my blogger #Ciumscreenlappy# Hahaha, btw saya da masuk ke alam DEWASA :D. Bahagia rasa. Cehwahh =="


Disini, saya ingin menceritakan, pengalaman duduk di asrama sangat la best, kawan kawan semua ranggi, rare dan sebagainya. Beruntung aku dapat kekwa3 , semua sporting, budak-2 pantai timur pun not bad la. Hewhew!!

Masa first first tuh rasa macam tak best dok sini , xde sapa la , semua macam sombong, aku rasa macam aku sorang yg peramah dalam bilik tuh, tapi seminggu selepas habis orentation aku rasa macam aku lah yg paling happy didunia, sbb apa? sbb aku dapat ramai kawan time tuh.. huhukk.. best kot.. budak Perak, budak Tragganu, Kelantan, JB dan Budak Kl ooo. wkkaka. Dorang ni semua pandai-2. Cehhhhh, rasa macam tercabar la pulok.. Hihihi... Tp best , dorang ni semua cooll gila. hahaha.

TP , lama lama sty PJ, kaki ni gatal la nak keluar la apa la. Hahahahahaha. best ronda-2 dgn kawan kawan pergi taman U la, wuuu UM DOH, cuci-2 mata sikit .. hahahaha.. macam macam ragam la aku sty sana. sumpah best !!!!!~~~~

Tp sekarang da cuti sem, huarghhhh !! 2bulan taktau nak buat apa , maybe membesarkan badan agaknya la.. Keh-2.. Hmm, tapi sepanjang aku dok sana , aku suka environmnt dia, best sangat :) .. Tp kalau pasal subjek , haiyaaakkk !! 7 sub maaaaa,,,!! Iman yg dok kat Unikl tuh 4 sub ja, boleh dapat 4F wei, omaigodd. malu maluu, tapi dia mmg pandai pun, NO WONDER farah -.-


Sub sub aku kat sana
1)ICT(TEKNOLOGI MAKLUMAT)
2)ENGLISH
3)SEJARAH DAN FALSAFAH KOPERASI
4)ASAS PENGURUSAN
5)MIKROEKONOMI
6)TAMADUN ISLAM
7)KO-K


##Hahahaha !! Itu lah sub aku utk sem 1, sem 2 lagi susah, tapi takpa farah, redha, redhaaaaaaaaa :)))
Yang paling suka Ict,, kehkehkeh :D





###### Okey okey sekarang aku nak cerita pasal sorang mamat kedah ni, makkk aiiii... dia bnyak baikkk ooo.. Untung sapa dapat dia, KAH KAH KAH !!

Okey cerita dia macam ni, masa perkenalan tuh dirahsiakan la noh. kehkehkeh. :PP
Dia ni budak matrik kedah.. dia sangat pandai. mmg tabik spring la kat dia >.<

Dan dia org lelaki pertama pnggil nama panggilan ""Pe'ah"" kat aku ..  Herghhhhh !!!! Steresssssss !!

Dan dia juga yang basuh otak aku supaya lebih berilmu dan sebagainya la. Best kawan dengan dia, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Tuh ja la noh, nak cakap utk entry hari ni. BYEBYE ~~ Enjoy ur holidys uolsss <3






Older Post



Instagram