Farah Nasri!

Penulis cerita

Assalamualaikum everyone.Welcome to my blog.Farah here :). Feel free to visit & follow here. Please do not copy or rip anything frm here.Bloger saya simple sahaja. Kalau taknak follow pon takpew. I okey ^,^ . BTW, thkns sapa yg follow nanti saya follow balik eyh . XOXO F :D
SIMPLE . FRIENDLY . Bakal menjejaki ke alam remaja :) & Bermulalah kehidupan yang sebenar :)
3FEB.1995
blockquote
underline italic bold strike

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info
Navigations


TEKANSINI!*Jangan lupa letak link BLOGGER anda ea !* :)

Powered by ShoutJax
Credits

Template: Sharanichi Potter
Edit: Fatin Mahaya

TIP KEKALKAN HUBUNGAN CINTA


Holaa holaa :) .. KATA  orang untuk memeprtahankan hubungan cinta jauh lebih sukar daipada mencari pasangan berkasih. Setelah mengharungi semua halangan dan dugaan , sudah pasti anda inginkan hubungan yang berterusan kan? Bicara entry hari ini menyampaikan tajuk yang berada di atas. tip ini untuk mengukuhkan percintaan dan ikatan cinta yang korang bina hampir sekian lama kan? agak jeles nak cakap mengenai hal ini, tapi farah share saja ok :)

##Scrol dibawah..





Tip yang pertama:Tiga kata ajaib
Mungkin ini adalah kata kata yang boleh diucapkan selama-selamanya. Sebaiknya , anda tidak perlu menati si dia mengucapkan "i love you". Ini kerana, anda sendiri sudah mendengar luahan hati nya melalui sikap dan tingkah lakunya.

Tip yang kedua:Hayati hubungan anda
Walaupun si dia sudah lama berada dalam gengamman tangan anda, anda masih perlu menghayati hubungan cinta ini sehinggalah anda dan pasangan anda srasi dan selamat.

Tip yang ketiga:Teruskan kehidupan yang normal
JIka sebelum anda bersama sidia, anda begitu aktif melakukan aktiviti luar misalnya, bersukan , maka teruskan aktiviti riadah itu. Perlu diingatkn, anda tidak perlu mengubah gaya hidup normal semata semata kerana cinta si dia.

Tip yang keempat: Jangan terlalu romantis !
Romantis adalah satu perkara yang indah dalam perhubungan.Ia adalah ramuan yang penting untuk mengekalkan kan hubungan . Jadi, tidak perlu dilakukan sepanjang hari.

Tip yang kelima:Jangan kelam kabut
Jika si naluri si dia bersikap ramah mesra atau ebih dikenali "manja, gedik" .please jangan kelam kabut ok guys ! Anda tidak perlu keam kabut, panik dan bersifat kebudak-budakan. Ingat, hati si dia tetap milik anda seorang!

Tip yang keenam:Peka perkara yang sensitif
Pertimbangkan dahulu masalah jika anda ingin menyelesaikan perkara perkara yang sensitif. Ingat situasi semasa, keadaa sekeliling dan kenali hati budinya. Anda pasti tidak ingin membuatkan si dia berasa malu terutama didepan orang tua nya :)


## YANG penting , cuba kawal perasaan anda, Jangan CEMBURU  jikalau pasangan anda peramah dengan orang lain. Janji si dia milik anda .! OK :)




**Serius lagu ni best :( . Sedih n sayu bila dengar kan? :(




Older Post | Newer Post



Instagram