Farah Nasri!

Penulis cerita

Assalamualaikum everyone.Welcome to my blog.Farah here :). Feel free to visit & follow here. Please do not copy or rip anything frm here.Bloger saya simple sahaja. Kalau taknak follow pon takpew. I okey ^,^ . BTW, thkns sapa yg follow nanti saya follow balik eyh . XOXO F :D
SIMPLE . FRIENDLY . Bakal menjejaki ke alam remaja :) & Bermulalah kehidupan yang sebenar :)
3FEB.1995
blockquote
underline italic bold strike

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info
Navigations


TEKANSINI!*Jangan lupa letak link BLOGGER anda ea !* :)

Powered by ShoutJax
Credits

Template: Sharanichi Potter
Edit: Fatin Mahaya

NO TITLE !
Hai, korang semua. Tahu tak farah sekarang ni sedih giler sebab takdapat nak jadi nurse. Act dapat lah jugak surat tawaran dari KPJ hospital tapi tak pergi :( . Tapi takpa lah tiada rezeki untuk menjadi misi. acehwahhh. tapi bila tengok cerita "MISI KU KUZA" dekat astro ria. Ya Allah tetiba rasa macam down gila .. serius still teringin lagi nak jadi nurse :(

##Takpa ah farah redha sahaja OK ..

Sebenarnya taktahu nak tulis tajuk apa, So letak pi la "NO TITLE" hehehe.. Hmm, bagi korang lah kan korang nak cita cita  korang tuh  yang korang boleh bawak, atau angan angan mat jenin, atau apa? bagi farah lah kan farah nak cita cita tuh yang farah boleh bawak , yang dapat pahala, yang gaji banyak "ambui", dan semua lah yang ada berkenaan dengan diri farah. Huhu, ABah suruh jadi polis :( sebab polis boleh menjamin masa hadapan.. tapi kalau nak apply polis konstable nak lepasan SPM gaji sikitt:( takmau gaji sikit sangat.hmm.#Mengada ngada

TAPI,

dapat tahu sedikit maklumat dari pak cik google mengata kan "sesiapa yang dapat diploma, taktahu diploma apa masuk pulapol akan dinobat sarjan" sarjan ok jugak , huhu..Hmm ,,tengok lah macam mana nasib farah ni :(

 ***Yang pelik , yang pelikkkkkk !! 

Harituh masa nak cek kemasukkan ke tingkatan 6bawah sesi 2013/2014 cehhh berlagak aaa dah tahu dapat dah kan boh la no ic  , sekaliiii tengokkk dia tulis laguni >> "HARAP MAAF ANDA TIDAK BERJAYA , SILA BUAT RAYUAN JIKA ANDA INGIN MEMASUKI KE T6" Fulammak berdarah yang mengalir kat badan ni, terhenti sat. ternganga seketika , lepastuh apa lagi   hati  mengata  yang pelik pelik laa antaranya"kenapa aku takdapat f6 ni"?kenapa nama aku tidak dicalonkan ke? kenapa semua orang dapat? kenapa aku sorang je kena buat rayuan? time tuh dok tanya "kenapa, kenapa, kenapa, dan kenapa sahaja" hmm sedih gila tak dapat masuk dengan kawan-kawan masa orintasi :( tuh la berlagak sangat , sebelum nak semak , dok tergagai kata takmau masuk fsix .last last ALLAH maha kuasa tak mau bagi teruih dan aku kena buat rayuan masuk pertegahan bulan 6 ni . Mak aaaiii lama gila. hmmm nak buat lagu mana , @Terima ja la:(

Kawan - kawan semua cakap 
 Soalan ##wei takmau tunggu upu ka? awat la hang nak masuk stpm? susah kot. kalau aku dapat upu aku cabut dah dari f6,.
jawapan dari aku: Hahaha, senang hampa berbicara kan? hampa takpalah pandai , aku ni. upu nak masuk ,memang jangan haqap la. Politeknik pon hmmm entah la. Cikgu galakkkan masuk fsix sebab tiada pinjaman "PTPTN" dan aku pon kata "hmmm ja la" dekat cikgu.. Tapi mula dari sekarang aku dok tungu rayuan weii, berharap gila nak masuk stpm ni .. Hmm,,aku haituh takmau last-2 kena p jugak :(((


Mesti korang tertanya-tanya sebab apa aku nak ambik stpm kan?

Farah nak ambik stpm sebab nak ambik ijazah terus. Mmg la bukan senang nak dapat ijazah tapi kena bagi pulon laa bagi dapat pointer 3.00 ke atas pon jadi la. Lepastuh buat degree farah nak apply polis dan la kurus sikit.hahahaha. Polis siapa yang ada ijazah baru kasik "inspektor" kalau tak takdak pasai aa nak kasik. Farah dok planning macam tuh la , jadi tak jadi Waallahualam 

So itulah entry kali ni, soory taktau nak kasik tajuk apa utk etry kali ni ,huhu.

##Doakan farah dapat tawaran t6 ek## INSYAALAH :')






Older Post | Newer Post



Instagram